נגישות סניפים
הסדרי הנגישות בסניפים
חברת קולנוע חדש פועלת לשם קידום נושא הנגישות בליווי עמותת נגישות ישראל. אנו רואים בלקוחות עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לשירותי הרשת. אנו פועלים על פי המוגדר בחקיקת הנגישות. עפ"י חקיקה זו סניפינו מונגשים בהדרגה כמוגדר בתקנות הנגישות. נושאים הקשורים בתחום נגישות השירות מבוצעים בלוח זמנים המוגדר בתקנות נגישות לשירות.
אנו נשמח ליידע אותך בכל הדרכים בהם ניתן להינות מהסדרי הנגישות של הארגון. מטרתנו לאפשר לכל לקוח עם או בלי מוגבלות שירות שוויוני ונגיש.
לשאלות נוספות, הצעות לשיפור ועוד, נשמח לקבל את פנייתך ולסייע ככל הניתן.
הדרכות שירות לעובדים:
הצוות שלנו עובר הדרכות כיצד לספק שירות לקוחות נגיש.
הנגשת המוקד הטלפוני:
המוקדים הטלפונים הונגשו באופן הבא: ההקלטות הינן בקצב איטי, בשפה פשוטה וללא מוזיקת רקע.
לקוחות אשר מתקשים בתקשורת טלפונית מוזמנים ליצור קשר בדרכים חלופיות.
לשירותכם, מונה "רכז נגישות", מר לירון אציל, אשר מתפקידו להוביל ולרכז את פעילות הנגישות, ולשמש כתובת לכל פנייה בנושא.
ניתן לפנות לרכז הנגישות באמצעות מייל cs@newcinema.co.il
טלפון:03-6213033 (שלוחה 4, תת שלוחה 9) או בוואטסאפ: 0523243538
להלן רשימת הסניפים הנגישים ורמת הנגישות: