מדיניות החלפה והחזרה

לפניכם מידע על החזרות והחלפות פריטים שנקנו באתר ניו ראן בלבד. בכל שאלה נוספת, שירות הלקוחות של NewRun בע"מ (להלן בעל האתר), ישמח לסייע לכם.

על מנת להחליף פריט שנרכש אצלנו באתר, יש ליצור קשר באמצעות כתובת המייל: office@newrun.co.il ונציגנו יתאמו את החלפת הפריט באמצעות שליח בלבד. ההחלפה איננה אפשרית בחנויות. החלפה של פריט עד כ 30 יום ממועד מסירתו ללקוח.

לא ניתן להחליף או להחזיר כפכפים וגרביים.

עבור מוצרים ופריטים שלא נרכשו באתר NEW RUN יש ליצור קשר עם החנות/אתר בהם נרכשו.

ניתן להחזיר מוצר בתוך חודש מיום הרכישה או לקבל החזר כספי תוך 14 ימים. יש לדאוג לצרף תמונה של המוצר וכן לוודא שהמוצר יוחזר כשהוא חדש, באריזתו המקורית, ומבלי שנעשה בו שימוש ו/או המוצר נפגם, ולהצטייד בחשבונית הקנייה.


במידה ובמוצר שרכשתם באתר יש פגם יצור, נא ליצור קשר עם שירות הלקוחות בכתובת office@newrun.co.il

התאמת מידה

על מנת לדייק ככל הניתן את המידה המתאימה לכם בנעלי HOKA, יש לשלוח לשירות הלקוחות צילום לשונית של נעל ספורט נוחה וכזו המצויה ברשותכם ובה מופיע מספר ס"מ (CM) ו/או מידה JPN. מידה זו קבועה בקרב כל חברות הנעליים, בעוד המידה האירופית/אמריקאית משתנה ואיננה קבועה.

החזר כספי

ניתן להחליף פריט שרכשתם באתר, בתנאי שלא עשיתם בו שימוש והוא חדש ובלתי פגום, בתוך חודש ממועד הגעתו אליכם. ההחזר הכספי יבוצע בהתאם למועדים המפורטים בחוק ודרך חברת האשראי. פריט שנעשה בו שימוש לא ניתן יהיה להחליפו או לקבל בעבורו זיכוי.

 

ביטול עסקה
היה ופרטי כרטיס האשראי ו/או פרטיכם האישיים לא נקלטו במערכת, ייתכן והזמנתכם עלולה שלא להתבצע. אם בתום סיום תהליך הרכישה אזל מהמלאי המוצר שבחרתם, לא תתבצע הזמנתכם. במקרה שכזה שירות הלקוחות יעמוד אתכם בקשר.

למידע נוסף בנושא מלאי המוצרים ואספקתם, שלחו לנו מייל לכתובת office@newrun.co.il