ביטול הזמנה
התחרטת? אין בעיה. ניתן לבטל את ההזמנה באופן הבא:
1-ביטול עצמאי ללא נציג:
במהלך 60 דקות מרגע הרכישה, ניתן לבטל את ההזמנה, ולקבל זיכוי מלא,
באופן עצמאי וללא נציג באופן הבא:
בדף סיכום ההזמנה, אשר מופיע מיד לאחר התשלום, יש ללחוץ על כפתור "ביטול הזמנה":
במידה וסגרת דף זה, ניתן להגיע אליו מתוך מייל אישור ההזמנה שקיבלתם,
על ידי לחיצה על כפתור "לצפייה בסטטוס ההזמנה":
ניתן לעקוב גם דרך עמוד "מעקב הזמנה"
2-במידה וחלפו 60 דקות ויותר, מאז ביצוע ההזמנה, אל דאגה!
ניתן לבטל אותה באופן הבא:
ככל ועומדת לך זכות לביטול עסקה, בהתאם לתנאי רכישת המוצר, לתקנון האתר ו/או לחוק הגנת הצרכן תשמ"א- 1981, הנך רשאי/ת למסור הודעת ביטול עסקה, באחת מהדרכים שלהלן:
- בע"פ בטלפון מס' 03-6213033 בשעות הפעילות ימים א-ה בן השעות 09:00-17:00
- הודעה באמצעות ווצאפ
- בדואר רשום לכתובת: רח' ביאליק 5 תל אביב 6332405
- בפקסימיליה בפקס' מס' 03-6213001
-
באינטרנט - באמצעות משלוח טופס הודעת הביטול המופיע מטה ו\או בצ'אט שירות הלקוחות בעמוד הראשי באתר.
בהודעת הביטול אנא ציין/ני שם מלא, מספר הזמנה/חשבונית ומס' טלפון, לשם זיהוי העסקה ונתוני המוצר שברצונך לבטל.